Friday, September 15, 2006

Fibrillál! 500!

Blog újraélesztve!

Időközben a www.criticalmass.hu portálját átszervezték, most már az ottani felhasználóknak is mind lehet blogja. Illetve van, aztán vagy ír bele, vagy nem. Én már írtam. A biciklista gondolataim most már inkább ott fognak felbukkanni.

A www.edzesnaplo.hu oldalon a futóedzéseimet jegyzem, mert így automatikusan megvannak a statisztikák. Az ottani blogba nem nagyon írok.

Még jó, hogy az IWIW-en nincs blog...

Az utolsó bejegyzés óta egyébként túlestünk a fürdőszoba felújításán (bár utómunkálatok még szükségesek), voltam Franciaországban, meg esküvői tanú, eltörtem a csuklómat (ezúttal a jobbot), fejlődtem kicsit bridzsben, lefutottam egy félmaratont, és kitaláltam a 6É futást.
A nyári mikulástól kaptunk egy szép csomagot, ami a gyomromat megfeküdte, a szám ízét elrontotta, de ne politizáljunk. Több esküvő volt, mint temetés. Lili lányom iskolás lett, agyő, óvoda!

Még visszajövök.

No comments: