Friday, March 24, 2006

Pezsgés

Itt a tavasz, megzsendültem én is.
Lelkesen készülök a 12 kilométeres Vivicitta lefutására (április 8, szombat).
Meg Föld Napja is lesz (ez 22-én), ennek keretében ismét Critical Mass bringás felvonulás. Remek népszerűsítő plakátok készültek-készülnek hozzá. A Kisvakondos (Krtek) a kedvencem.

Mindkét rendezvénynek rajzoltam térképet is -->CM, -->Vivicitta, hogy legyen. (Külön köszönet a Google Earth stábjának. :-) )
Akik egyébként nem nyugszanak, már készülget második kedvenc bolygóm, a Mars globális térképe is.

Hú de belejöttem a linkelésbe. Csak meg ne ártson. A végén még megérem, hogy megtanulom a HTML szerkesztés alapjait?!

Na még egy utolsót: megismerkedtem az Első Megvagyunk Piknik mozgalommal. Majd ősszel szeretnék én is szavazni az "Év Haynaujára". De addig még sokat kell aludni.

2 comments:

CaptainJohnKidd said...

Kobold, írd már bele a szövegbe, milyen hosszú a futóverseny, jó?

KoBold said...

Beleírtam.
Bannert is szerkesztettem bele.
Ollé!
Még majd igazgatom kicsit, végülis elég belőle 1 db a lap tetején.